Μηχανές σκαφών

H Suzuki λανσάρει τους κινητήρες DF30A και DF25A

H Suzuki ανακοίνωσε την προσθήκη ακόμη δύο, ελαφριών και άκρως αποδοτικών, εξωλέμβιων κινητήρων στην γκάμα της, τους DF30A και DF25A.

Μυρωδιά από Diesel

Η καλή λειτουργία της μηχανής Diesel φαίνεται από την εξαγωγή. Πολύς καπνός μπορεί να σημαίνει κάποιο πρόβλημα.

Ο αέρας στο μηχανοστάσιο

Όπως ξέρουμε για να υπάρξει καύση χρειάζεται οξυγόνο. Για να λειτουργήσει, λοιπόν σωστά μια μηχανή και να αποδώσει την ισχύ της, χρειάζεται πολύ αέρα, περισσότερο από ότι θα μπορούσατε να φανταστείτε.

Σχέση συμπίεσης

Πολλές φορές διαβάζουμε στα τεχνικά χαρακτηριστικά μιας μηχανής τον όρο «σχέση συμπίεσης» ή compression ratio. Πόσοι όμως γνωρίζουμε τι σημαίνει;

Το σύστημα τροφοδοσίας της Diesel

Τα δύο κύρια στοιχεία για τη ζωή του ανθρώπου, το νερό και ο αέρας, είναι οι χειρότεροι εχθροί του συστήματος τροφοδοσίας καυσίμων της μηχανής Diesel...

Ναυτικοί κινητήρες – Μια ραγδαία εξέλιξη μέχρι τις ημέρες μας…

Από τον Ήρωνα στον Παπέν, από τον Βατ στον Ντίζελ και από τον Φούλτον… έως σήμερα, οι ναυτικές μηχανές πρόωσης αποτελούν τα συστήματα με τη μέγιστη ενεργειακή απόδοση, που κατάφερε να σχεδιάσει ο άνθρωπος...

Ο γιατρός της Diesel

Η μηχανή Diesel έχει κερδίσει τους φίλους της θάλασσας γιατί είναι εύκολη στη χρήση της, πολύ αξιόπιστη και ασφαλέστατη σε σχέση με τις αντίστοιχες βενζινομηχανές, ειδικά σήμερα, που και επιδόσεις μπορεί να αναπτύξει, αλλά και ο όγκος της έχει μειωθεί σημαντικά.

Αέρας, η τροφή της μηχανής…

Οι μηχανές εσωτερικής καύσης, πετρελαιομηχανές ή μηχανές Diesel, για να αναφερθούμε σε όλες τις κοινές ονομασίες τους, απαιτούν πολύ λίγα πράγματα για να λειτουργήσουν σωστά...

Εκκίνηση Diesel εν ψυχρώ – Για τις κρύες μέρες του χειμώνα

Πολλές φορές, μια κρύα μηχανή Diesel δεν παίρνει μπρος χωρίς βοήθεια. Με την προϋπόθεση πως δεν συμβαίνει τίποτα άλλο, η διαδικασία είναι απλή.

Πριν βάλετε μπρος

Ύστερα από μεγάλη παραμονή έξω από το νερό πολλοί συνηθίζουν να βάζουν μπρος την (εσωλέμβια) μηχανή του σκάφους χωρίς τα προκαταρτικά (priming).

1 2