Tips για το ξεκίνημα μιας εξωλέμβιας

Οι εξωλέμβιες είναι πρακτικές, εύκολες στη χρήση και μεταφορά τους, εκτός όμως από ένα πράγμα. Τα διαβολικά αυτά μηχανάκια καμιά φορά
«μουλαρώνουν» και δεν ξεκινούν. Και τότε αρχίζει ο εκνευρισμός. Μια και οι καιροί είναι χαλεποί και τα νεύρα μας δοκιμάζονται καθημερινά με χίλιες δύο αντιξοότητες, σκεφθήκαμε να συμβάλουμε τουλάχιστον συμβουλευτικά σε ό,τι
αφορά το ξεκίνημα μιας εξωλέμβιας. Θα δούμε, λοιπόν, με λίγα απλά λόγια, τι θα πρέπει να ξέρουμε και τι να προσέξουμε σε περίπτωση που η μηχανή δεν παίρνει εμπρός. Και πρώτα απ όλα, ψυχραιμία. Κάθε εξωλέμβια πρέπει να πάρει εμπρός με τις τρεις πρώτες προσπάθειες. Αν οι πρώτες αυτές προσπάθειες δεν επιτύχουν, θα πρέπει να ψάξουμε το πρόβλημα κάπου αλλού. Δεν υπάρχει κανένα νόημα να συνεχίσουμε τις προσπάθειές μας για τα επόμενα δέκα λεπτά. Το μόνο αποτέλεσμα θα είναι να προκαλέσουμε κάποια ζημιά στο σύστημα εκκίνησης και στη μπαταρία. Ας αφήσουμε το μυαλό μας να σκεφθεί ψύχραιμα, εξετάζοντας τις παρακάτω περιπτώσεις, που αφορούν την τροφοδοσία.
Έχουμε καύσιμα στο ρεζερβουάρ;
Είναι ανοιχτή η παροχή καυσίμου;
Έχουμε φέρει καύσιμο στη μηχανή με τη βοήθεια της φούσκας;
Η γραμμή της παροχής είναι συνδεδεμένη με τη μηχανή;
Έχουμε ανοίξει την τάπα του ρεζερβουάρ για να μπει αέρας και να μπορέσει το καύσιμο να φτάσει στη μηχανή;
Βρίσκεται στη σωστή θέση εκκίνησης το χειριστήρια ή το τσοκ; <>br>
Υπομονή λοιπόν και ορθολογιστική σκέψη για την αναζήτηση του προβλήματος είναι η καλύτερη μέθοδος.