«Τρέχει» ήδη η καμπάνια για τη νέα τουριστική χρονιά
ΝέαΜε έμφαση στο Διαδίκτυο
Όλγα Κεφαλογιάννη: «Τρέχει» ήδη η καμπάνια για τη νέα τουριστική χρονιά
Νωρίτερα από κάθε άλλη χρονιά ξεκινά η επικοινωνιακή δράση του υπουργείου Τουρισμού, για τη νέα τουριστική περίοδο, τόνισε η αρμόδια υπουργός Όλγα Κεφαλογιάννη σε συνέντευξη Τύπου.
Όπως είπε, ήδη από το Σεπτέμβριο, «τρέχουν» διαφημιστικές πρωτοβουλίες για τη νέα χρονιά, οι οποίες θα συνεχιστούν έως και τον Απρίλιο, με έμφαση στο Διαδίκτυο.
Στην εναρκτήρια ομιλία της, η υπουργός με αφορμή την παρουσίαση των επικοινωνιακών δράσεων του υπουργείου, τόνισε μεταξύ άλλων, ότι στόχος είναι η σύνδεση των τουριστικών προϊόντων με την παραγωγή και αυτό είναι το όραμα για την ελληνική κοινωνία.
Υπενθυμίζεται ότι με βάση τα στοιχεία που παρουσίασε ο ΣΕΤΕ, στο 9μηνο του έτους μέσω των 17 μεγαλύτερων αεροδρομίων της χώρας έφτασαν στην Ελλάδα 11,4 εκατομμύρια ξένοι επισκέπτες, έναντι 10,3 εκατομμυρίων το αντίστοιχο διάστημα του 2012 (+10,23%).
Στο σύνολο των αεροδρομίων υπήρξε αύξηση με εξαίρεση τη Σάμο, όπου οι αφίξεις παρουσίασαν μείωση 3,95%.
«Πρωταθλητές» το αεροδρόμιο της Καλαμάτας (+49,74%), της Μυκόνου (+27,38%) και της Σαντορίνης (+21,20%).
Πηγή: in.gr