«Τρέχει» ήδη η καμπάνια για τη νέα τουριστική χρονιά

Με έμφαση στο Διαδίκτυο
Όλγα Κεφαλογιάννη: «Τρέχει» ήδη η καμπάνια για τη νέα τουριστική χρονιά
Νωρίτερα από κάθε άλλη χρονιά ξεκινά η επικοινωνιακή δράση του υπουργείου Τουρισμού, για τη νέα τουριστική περίοδο, τόνισε η αρμόδια υπουργός Όλγα Κεφαλογιάννη σε συνέντευξη Τύπου.

Oia_amoudi
Όπως είπε, ήδη από το Σεπτέμβριο, «τρέχουν» διαφημιστικές πρωτοβουλίες για τη νέα χρονιά, οι οποίες θα συνεχιστούν έως και τον Απρίλιο, με έμφαση στο Διαδίκτυο.

Στην εναρκτήρια ομιλία της, η υπουργός με αφορμή την παρουσίαση των επικοινωνιακών δράσεων του υπουργείου, τόνισε μεταξύ άλλων, ότι στόχος είναι η σύνδεση των τουριστικών προϊόντων με την παραγωγή και αυτό είναι το όραμα για την ελληνική κοινωνία.

Υπενθυμίζεται ότι με βάση τα στοιχεία που παρουσίασε ο ΣΕΤΕ, στο 9μηνο του έτους μέσω των 17 μεγαλύτερων αεροδρομίων της χώρας έφτασαν στην Ελλάδα 11,4 εκατομμύρια ξένοι επισκέπτες, έναντι 10,3 εκατομμυρίων το αντίστοιχο διάστημα του 2012 (+10,23%).

Στο σύνολο των αεροδρομίων υπήρξε αύξηση με εξαίρεση τη Σάμο, όπου οι αφίξεις παρουσίασαν μείωση 3,95%.

«Πρωταθλητές» το αεροδρόμιο της Καλαμάτας (+49,74%), της Μυκόνου (+27,38%) και της Σαντορίνης (+21,20%).

Πηγή: in.gr