Σκάφη με έσω-έξω μηχανές κάνουν πάντα πολύ πιο κλειστές στροφές από τα αντίστοιχα με εσωλέμβιες. Ο λόγος είναι γιατί στρίβοντας το τιμόνι, στρίβει και το ποδαρικό, που κατευθύνει τη ροή του νερού. Όταν όμως επιχειρούμε μια επί τόπου στροφή με τη μια μηχανή στο πρόσω και την άλλη ανάποδα, το σκάφος με εσωλέμβιες στρέφεται πιο εύκολα. Ο λόγος είναι ότι, οι προπέλες των εσωλεμβίων απέχουν μεταξύ τους περισσότερο από αυτές των έσω – έξω, οπότε και ο μοχλοβραχίονας, που δημιουργείται είναι μεγαλύτερος, άρα και η ροπή στρέψης μεγαλύτερη. Δεν είναι απλό;