Archambault A35

Archambault A35

Του Ιάσονα Θαλασσινού

Η Archambault είναι ένα από τα μεγάλα γαλλικά ναυπηγεία, που όμως δεν ήταν μέχρι σήμερα πολύ γνωστά στο ελληνικό κοινό, επειδή τα μοντέλα της απευθύνονται κυρίως σε «αγωνιστικούς» ιστιοπλόους. Εδώ, θα γνωρίσουμε το Archambault A35, που ψηφίστηκε το καλύτερο σκάφος του 2007, από το Voile, το εγκυρότερο γαλλικό περιοδικό για την ιστιοπλοΐα.

Για περισσότερα από 50 χρόνια, η Archambault προσφέρει αγωνιστικά σκάφη με χαρακτήρα, για ιστιοπλόους που μπορούν να εκτιμήσουν τα πλεονεκτήματά τους. Το 60% της παραγωγής του ναυπηγείου εξάγεται στα τέσσερα σημεία της γης, μέσα από ένα διεθνές δίκτυο αντιπροσώπων και εισαγωγέων. Μόλις το 2006, το ναυπηγείο ξεκίνησε μια ακόμα εταιρεία, την Aster Composites, που ειδικεύεται και κατασκευάζει όλα τα πλαστικά μέρη των σκαφών, με την πλέον σύγχρονη τεχνολογία. Όλα τα καταστρώματα κατασκευάζονται με έγχυση σε κενό αέρα. Το hull του Α35 είναι και το πρώτο, που κατασκευάστηκε με τη μέθοδο αυτή (PVC σάντουιτς με έγχυση εν κενό και μονολιθικές ενισχύσεις στο εσωτερικό) και παρά το γεγονός ότι είναι γνωστή εδώ και πολλά χρόνια, σήμερα έχει φτάσει σε επίπεδα τεχνολογίας αιχμής. Το ναυπηγείο Archambault σχεδιάζει, κατασκευάζει, εξοπλίζει και προσφέρει τα σκάφη στους ένθερμους φίλους της αγωνιστικής ιστιοπλοΐας.

Το Α35 θεωρείται το τελευταίο «δημιούργημα» των ανθρώπων, που ξέρουν τον προορισμό του. Ο εξοπλισμός του «φέρει» τα μεγαλύτερα και πλέον αξιόπιστα ονόματα, όπως της ISOTOP για τα πηδάλια, JP3 για τα συστήματα διεύθυνσης και αυτοευθυγραμμιζόμενους τριβείς, LEWMAR βιτζιρέλα και hatches, RONSTAN για εξοπλισμό καταστρώματος, LANCELIN για σερνάμενα του ιστιοπλοϊκού εξοπλισμού και SOROMAP για κατάρτια και ξάρτια.

Το Α35 είναι ένα καθαρόαιμο του υγρού στίβου, σχεδιασμένο για racer κατά πρώτο λόγο και σύμφωνα με τον κανόνα IRC, με «ζωντανό» σχήμα και ιδανική σχεδίαση καταστρώματος. Έχει ήδη να επιδείξει πολλές πρώτες θέσεις, περισσότερες από 23 σε διεθνείς οργανώσεις μέσα στα δύο χρόνια της εμφάνισής του, αλλά και πολλές διακεκριμένες θέσεις σαν 2ο και 3ο
πράγμα που του προσέφερε και τη διάκριση του καλύτερου σκάφους.

Το εσωτερικό του σκάφους, θα λέγαμε πως δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από ένα κλασικό ιστιοφόρο κρουαζιέρας, και από πλευράς εξοπλισμού, αλλά και από καλαισθησία και φωτεινότητα. Στο V της πλώρης συναντάμε μια καμπίνα με διπλή κουκέτα, πιο πρύμα υπάρχει το σαλόνι με δυο καθιστικά, δεξιά και αριστερά, που μπορούν να χρησιμοποιηθούν σαν δυο ακόμα κουκέτες για το πλήρωμα, ενώ στη μέση βρίσκεται το αναδιπλούμενο τραπέζι. Πιο πρύμα και δεξιά είναι το chart table που βλέπει πλώρα και ακριβώς στην απέναντι αριστερή μπάντα είναι η κουζίνα του σκάφους. Ακόμα πιο πρύμα και στο σημείο που βρίσκεται το μέγιστο πλάτος του σκάφους, δεξιά υπάρχει η τουαλέτα, ενώ αριστερά βρίσκουμε έναν μεγάλο αποθηκευτικό χώρο και ντουλάπα, ενώ συνεχόμενα, στην αριστερή πάντα μπάντα της πρύμης συναντάμε τη δεύτερη καμπίνα του σκάφους, με μια διπλή κουκέτα.

Τεχνικά χαρακτηριστικά:
Ολικό μήκος: 10,50 m.
Πλάτος: 3,55 m.
Βύθισμα: 2,10 m.
Εκτόπισμα: 4.450 kg.
Έρμα: 1.990 kg.
Μαΐστρα: 38,00 m²
Τζένοα: 29,50 m²
Μπαλόνι: 82,00 m²
Ασύμμετρο μπαλόνι: 95,00 m²
P=13,73 m., E=4,59 m., I=13,48, J=4,10 m.
FL max. 14,00 m., LP max. 4,28 m.
Πρότονος στα 9/10
Ισχύς κινητήρα: 21 hp. saildrive

Για περισσότερες πληροφορίες:
Perga Marine

Ζέππου 37 & Λεωφ. Βουλιαγμένης,

166 75 Γλυφάδα

210 96 00 641-4

fax 210 96 00645

e-mail perga@otenet.gr

Close