Bavaria Vision 46

H BAVARIA επανέρχεται με νέα σειρά σκαφών για το 2012 το BAVARIA VISION

Η σειρά των προϊόντων του Γερμανικού ναυπηγείου επεκτείνεται για το 2012 από μία πλήρη νέα γραμμή. Το όνομα της VISION (όραμα) αντιπροσωπεύει ακριβώς και τις φιλοδοξίες της νέας σειράς που είναι προσανατολισμένη στην τεχνική αρτιότητα, την κομψότητα, την άνεση και τον εύκολο χειρισμό. Σε όλη τη διαδικασία ανάπτυξης της νέας σειράς, η Bavaria έχει όχι μόνο συνεχίσει την επιτυχή συνεργασία της με την εταιρεία σχεδιασμού Farr Yacht Design. Αυτή τη φορά συνεργάζεται και με το καθιερωμένη αγγλική εταιρεία Design Unlimited.

Για να ικανοποιήσουν ακόμα και τις υψηλότερες προσδοκίες που τέθηκαν σε αυτήν την πολύ ειδική γραμμή σκαφών, οι απόψεις των πελατών / πλοιοκτητών από όλη την Ευρώπη συμπεριλήφθηκαν στη διαδικασία σχεδιασμού, σαν αποτέλεσμα ακόμη και οι πιο απαιτητικοί πελάτες στην αγορά σκαφών θα δουν το Vision ως το γιοτ της επιλογής τους.

«Έναρξη του οράματος» με το VISION 46

Το πρώτο μοντέλο της νέας γραμμής διαθέσιμο στην αγορά θα είναι το VISION 46. Όπως όλα τα σκάφη αυτής της σειράς, συνδυάζει καθαρά σχεδιαστικά στοιχεία, με ένα ζεστό και κομψό αποτέλεσμα. Με Ολικό μήκος 13,99 μέτρα και μήκος καρίνας 13,70 μέτρα φέρνει την ίσαλο γραμμή στα 12,51 μέτρα. Σε μια αναλογία έρματος 28% το βάρος των κράσπεδων είναι συνολικά 12,3 τόνοι.

Ο διευθυντής παραγωγής της Bavaria Daniel Kohl εξηγεί τα περαιτέρω χαρακτηριστικά γνωρίσματα του νέου Vision 46: «το νέο ΟΡΑΜΑ (vision) προσαρμόζεται ειδικά στις απαιτήσεις των ιδιοκτητών γιοτ που ψάχνουν ένα σκάφος το οποίο εκτός από άνετο και ευρύχωρο, με τέσσερις ή έξι κουκέτες σε δύο ή τρεις καμπίνες, να επιδεικνύει εξαιρετικές επιδόσεις και χαρακτηριστικά που καθιστούν τον χειρισμό από έναν και μόνο skipper δυνατό και εύκολο και εν πλω και μέσα στην μαρίνα.»

Η άνεση είναι μια σημαντική αξία για το νέο Vision. Πώς αυτή έχει βρει εφαρμογή στο πρώτο γιοτ της σειράς, το  Vision 46; «Σχεδιάσαμε το συγκεκριμένο σκάφος με ασύμμετρη τη σκάλα που οδηγεί στο εσωτερικό, με μια διαφορά μεταξύ 1,70 μέτρων και 2,14 μέτρων. Με πλάτος που φτάνει στο 4,19 μέτρα, δημιουργείται ικανοποιητικός χώρος στα πλευρά του cockpit για να δημιουργηθεί ένα ευρύχωρο σαλόνι που μπορεί να μετασχηματιστεί σε μια μεγάλη περιοχή ηλιοθεραπείας. Το εσωτερικό τώρα παρέχει ένα ύψος 1,95 μέτρων, πως συνδέεται αυτό το νούμερο με τον χειρισμό του σκάφους; Για μεγάλο χρονικό διάστημα ασχοληθήκαμε με τον σχεδιασμό του πίσω μέρους του cockpit. Ο τιμονιέρης απολαμβάνει μια τέλεια εργονομική θέση για τη ναυσιπλοΐα του σκάφους, και το διάστημα πίσω από την θέση του τιμονιού είναι εξοπλισμένο καλά, τόσο για να είναι κανείς καθιστός όσο και σε ύπτια θέση. Αυτό είναι εφικτό χάρη στους κεντρικούς παράτονους και πολλών πρόσθετων χαρακτηριστικών γνωρισμάτων γύρω από αυτήν την περιοχή του σκάφους. Το σκάφος πιλοτάρεται από το cockpit με μια αρματωσιά που φτάνει τα 100m² στην επιλογή “Comfort” ή 103m² στην επιλογή “Sport” και στις δύο περιπτώσεις το ύψος του ιστίου από την ίσαλο γραμμή φτάνει περίπου τα 20,10 μέτρα. Η μηχανή είναι VOLVO Penta D2-55 ή D2-75 με μια δεξαμενών καυσίμων περίπου 210 λίτρων.

Πληροφορίες:

Κυριακούλης Μεσογειακές Κρουαζιέρες Ναυτιλιακή ΑΕ

Λ. Αλίμου 7, 174 55 ΄Αλιμος

τηλ. 210 9886187 φαξ 210 9818979

www.kiriacoulis.com