Μηχανικός σκαφών – Λευτέρης Βασιλείου

Ένας από τους γνωστότερους μηχανικούς σκαφών και εξωλέμβιων μηχανών στην περιοχή της Αττικής είναι ο Λευτέρης Βασιλείου. Εξουσιοδοτημένος μηχανικός εξωλέμβιων μηχανών Mariner, Mercury, Mercruiser και  Suzuki. Ο Λευτέρης Βασιλείου ξεκίνησε την καριέρα του ως βοηθός μηχανικός σκαφών στο συνεργείο του πατέρα του, Νίκου Βασιλείου. Ο Νίκος Βασιλείου, σε πολλούς γνωστός μιας και ήταν από τους πρώτους μηχανικούς σκαφών / εξωλέμβιων, ξεκίνησε το 1974 το συνεργείο του, εξουσιοδοτημένο της Μercury στην Καλλιθέα.

Γνωστός λάτρης της θάλασσας, έκανε το hobby του επάγγελμα αλλά ταυτόχρονα κατασκεύασε ένα ταχύπλοο καταμαράν και με αυτό κέρδισε τρία πανελλήνια πρωταθλήματα ταχυπλοΐας. Στη συνέχεια κέρδισε άλλα τέσσερα με ένα leizer της Bell Marine.

Το κατάστημα του ήταν κάθετη μονάδα εμπορίας σκαφών και κινητήρων, και συνεργείο που αναλάμβανε τοποθετήσεις, επισκευές και service μηχανών. Εκεί λοιπόν, ακολουθώντας την παράδοση της οικογένειας και με έντονο το μικρόβιο της θάλασσας και του σκάφους, ο Λευτέρης Βασιλείου έμαθε την τέχνη από το πατέρα του δουλεύοντας μαζί του από το 1995 έως το 2004. Στη συνέχεια, εργάστηκε για ένα χρόνο στη Zώης Ευσταθίου, αποκλειστικού αντιπροσώπου της Mariner- Mercury στη Ελλάδα. Κατόπιν, ανοίγει μαγαζί εμπορίας ναυτιλιακών ειδών και service στο Λαγονήσι.

Το 2007, μεταφέρει το συνεργείο του στο Λαύριο όπου παραμένει μέχρι σήμερα. Η συνέχεια ήταν θεαματική. Η πολύ βαθιά γνώση του στο αντικείμενο καθώς και η πολύ καλή σχέση του με τους πελάτες, τον έκανε γνωστό και αγαπητό στο χώρο. Συνεχίζοντας, πήρε άδεια εξουσιοδοτημένου συνεργείου της Suzuki και της Mercruiser.

H αγάπη του για τη θάλασσα και το σκάφος, αλλά και το μικρόβιο που έχει από τον πατέρα του, τον έκαναν να ασχοληθεί ενεργά και με τους αγώνες ταχυπλοΐας.

Το 2001 κερδίζει την πρώτη θέση  στους αγώνες του ΟΦΣΕ ανοιχτής θαλάσσης ως καπετάνιος και μηχανικός του Apachi 18 με Mercury 135.

To 2008, παρακολούθησε την κατασκευή του Fabio Buzzi 55 με 3xFPT 480, συμμετέχοντας στο στήσιμο του αλλά και ως ο μηχανικός του πληρώματος.

Η συνέχεια είναι γνωστή. Κέρδισαν την 1η θέση στο γύρο της Αγγλίας, σηκώνοντας την Ελληνική σημαία! Να υπογραμμίσουμε ότι ο συγκεκριμένος αγώνας είναι ίσως ο δυσκολότερος του κόσμου με οκτώ σκέλη και 22 ώρες περίπου αγώνα σε οκτώ μέρες.

Ο Λευτέρης Βασιλείου συνεχίζει μέχρι σήμερα την πετυχημένη καριέρα του βασίζοντας την επιτυχία με άξονες τη γνώση, την αξιοπιστία και τις λογικές τιμές.