Νέος κινητήρας Hyundai SeasAll S270

Παντοδύναμος ηγέτης στην κατηγορία των τριών λίτρων

Hyundai-Seasall

O νέος τρίλιτρος κινητήρας των 270 Hp σχεδιάστηκε από τον κορυφαίο όμιλο Hyundai με σκοπό να υπερκαλύψει κάθε προσδοκία στο χώρο των πετρελαιοκινητήρων επιδόσεων. Ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι εντελώς καινούργιος σχεδιαστικά ανήκοντας στην 2η γενιά τρίλιτρων εξακύλινδρων πετρελαιοκινητήρων με τους οποίους ο ηγετικός κορεατικός όμιλος εφοδιάζει τα κορυφαία οχήματα της αυτοκινητιστικής του γκάμας. Με τις καλύτερες επιδόσεις στην κατηγορία του όσον αφορά την ανυπέρβλητη ροπή, ισχύ και οικονομία καυσίμου καθίσταται διεθνώς ως ο αδιαφιλονίκητος ηγέτης στους τρίλιτρους πετρελαιοκινητήρες.

Επιδόσεις, αξιοπιστία και πολιτισμένη συμπεριφορά

Το ύψος του κινητήρα μειώθηκε κατά 6cm σε σχέση με τον ήδη συμπαγή διαστασιακά S250 έτσι ώστε η τοποθέτηση του να είναι εύκολη ακόμη και στα πιο στενά μηχανοστάσια. Η εξελιγμένη χαρτογράφηση του εγκεφάλου προσφέρει μία επίπεδη καμπύλη ροπής των 57,6 kg που διατίθενται ήδη από τις 2000 rpm με αποτέλεσμα κορυφαίες τιμές επιτάχυνσης και τελικής ταχύτητας.

Η δύναμη παράγεται άμεσα, αβίαστα, πολιτισμένα και αθόρυβα σε κάθε άνοιγμα της μανέτας χάρη στην μεγάλη ροπή, την 24βάλβιδη αλουμινένια κεφαλή, το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα υπερπλήρωσης (τούρμπο) EVGT με πτερύγια μεταβλητής γεωμετρίας και το τελευταίας γενιάς σύστημα ψεκασμού καυσίμου CRDi με πιεζοηλεκτρικά μπεκ.

Η κατασκευή του κινητήρα είναι κορυφαίας ποιότητας με στροφαλοφόρο 9 αντιβάρων, ελαιόψυκτα έμβολα,ενσωματωμένα υδροχιτώνια κυλίνδρων, ψύκτη λαδιού λίπανσης,κλειστό κύκλωμα ψύξης,εναλλάκτη θερμότητας,αντιδιαβρωτική προστασία στο κύκλωμα του θαλάσσιου νερού, υδρόψυκτη εξαγωγή καυσαερίων και άλλες εξελιγμένες τεχνικές λύσεις που αυξάνουν τόσο τις επιδόσεις όσο και την μακροζωία και αξιοπιστία του.

Όπως και ο μικρότερος συγγενής του (S250) έτσι και ο νέος S270 εφοδιάζεται με ένα πανίσχυρο,ελαφρύ και ανθεκτικότατο στο χρόνο και τη φθορά, μπλοκ από ενισχυμένο μαντέμι σφαιροειδούς γραφίτη CGI. Ο νέος αυτός πετρελαιοκινητήρας είναι αθόρυβος με 4 db λιγότερα κάτω από το ελάχιστο επιτρεπτό όριο και εκπέμπει ελάχιστους ρύπους ικανοποιώντας ή υπερκαλύπτοντας όλες τις σύγχρονες διεθνείς νόρμες εκπομπών ρύπων.

Ο κινητήρας διατίθεται σε μοντέλα έσω, έσω-έξω και jet, τόσο για χρήση αναψυχής όσο και για ελαφρά επαγγελματική χρήση αποτελώντας μια άριστη πρόταση τόσο για νέα τοποθέτηση σε σκάφος όσο και για αναβάθμιση ενός γηρασμένου βενζινοκινητήρα ή πετρελαιοκινητήρα παλαιότερης τεχνολογίας.

Η βέλτιστη οικονομία καυσίμου σε ταχύτητες ταξιδίου, οι εκρηκτικές επιδόσεις αλλά και η γλυκιά και ποιοτική λειτουργία του κινητήρα σε όλο το φάσμα των στροφών τον καθιστούν ως πρώτη επιλογή για οποιοδήποτε ιδιοκτήτη σκάφους αναψυχής. Ομοίως ο επαγγελματίας θα εκτιμήσει τη ροπή και τη δύναμη του κινητήρα σε απαιτητικές εφαρμογές όπως η μεταφορά φορτίου ή τα θαλάσσια σπορ και όχι μόνο.

Ο S270 συνδυάζεται άψογα με την εφαρμογή SeasLink για κινητά smartphone, η οποία παρέχει μία πληθώρα πληροφοριών του κινητήρα στον χειριστή,διάφορα χρήσιμα μενού καθώς και διαγνωστικούς κωδικούς. Η εφαρμογή μπορεί να αποθηκεύει στιγμιαία τα διάφορα λειτουργικά χαρακτηριστικά του κινητήρα και να τα μεταφορτώνει στον Server της Hyundai για περαιτέρω επεξεργασία (χρήση διάγνωσης, συντήρησης κτλ).

Πλούσιος εξοπλισμός και ελαχιστοποιημένη συντήρηση

s-series_f

Ο βασικός εξοπλισμός είναι πλούσιος με γεννήτρια ρεύματος (δυναμό) με υψηλή έξοδο ρεύματος 150 Α για τη φόρτιση των μπαταριών και την λειτουργία των αξεσουάρ, ηλεκτρικούς προθερμαντήρες για εύκολη εκκίνηση, φίλτρο καυσίμου-υδατοπαγίδα με αισθητήρα ανίχνευσης νερού,αντικραδασμικές βάσεις κινητήρα,ψηφιακό πίνακα οργάνων κ.α ενώ ο προαιρετικός εξοπλισμός περιλαμβάνει δυνατότητα διασύνδεσης κατά το πρωτόκολλο NMEA 2000 με πληθώρα ψηφιακών οργάνων, GPS, plotters κτλ, 2πολικό ηλεκτρολογικό σύστημα για περαιτέρω αποφυγή της διάβρωσης, ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου, σιγαστήρα αέρα εισαγωγής και υδρόψυκτο Hi-Riser στην εξαγωγή των καυσαερίων.

Οι τεχνικοί της Hyundai έχουν κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε η συντήρηση να είναι απλουστευμένη και ελαχιστοποιημένη καθώς και με μικρό συνοδευόμενο κόστος για τον ιδιοκτήτη. Το φίλτρο αέρα είναι πλενόμενο και επαναχρησιμοποιούμενο, οι βαλβίδες είναι με υδραύλικα ωστήρια άνευ ρύθμισης, το λάδι εξάγεται εύκολα μέσω ηλεκτρικής αντλίας ενώ ο μονός εξωτερικός ιμάντας καθώς και η αλυσίδα του εκκεντροφόρου τεντώνονται αυτόματα μεγιστοποιώντας τη μακροζωία τους.