Porsche: Χρυσό Βραβείο Image

Porsche: η εταιρεία που χαίρει της μεγαλύτερης εκτίμησης στη Γερμανία

Χρυσό Βραβείο Image: Η Porsche διατηρεί την αδιαφιλονίκητη πρωτιά εδώ και οκτώ χρόνια

Στουτγάρδη/Αμβούργο. Η Porsche είναι η εταιρεία με την καλύτερη εικόνα στη Γερμανία, σύμφωνα με την άποψη αντιπροσωπευτικού δείγματος 2.500 προέδρων, διευθυνόντων συμβούλων και γενικών διευθυντών εταιρειών. Για πέμπτη συνεχόμενη φορά, τα στελέχη αυτά ψήφισαν την Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG στην πρώτη θέση, στο πλαίσιο μιας εκτενούς έρευνας σε διάφορους κλάδους.

Έτσι, εδώ και οκτώ χρόνια η Porsche παραμένει ο αδιαφιλονίκητος νικητής της έρευνας «Imageprofile» – μιας ιδιαίτερα αξιόπιστης έρευνας που πραγματοποιείται κάθε δύο χρόνια από το γερμανικό περιοδικό «Manager-Magazin». Η έρευνα ανατέθηκε στο Ινστιτούτο TNS Infratest και την εταιρεία BIK Marplan Intermedia. Για πρώτη φορά, εκτός από τη διερεύνηση γενικών εντυπώσεων, η έρευνα κάλυψε και πέντε παράγοντες δημιουργίας της εταιρικής εικόνας: δεοντολογική συμπεριφορά, καινοτόμα πλεονεκτήματα, προσανατολισμός στον πελάτη, ποιότητα διοίκησης και ποιότητα προϊόντων και υπηρεσιών.

Για άλλη μια φορά φέτος, στη δέκατη τέταρτη έρευνα αξιολόγησης εικόνας που πραγματοποίησε το περιοδικό, η Porsche υπερασπίστηκε με επιτυχία τις θέσεις της στο βάθρο των νικητών. Σε σύγκριση με την προηγούμενη έρευνα, η Porsche AG κατάφερε για άλλη μια φορά να αυξήσει τη διαφορά της: στη συνολική κατάταξη – με 152 εταιρείες από δέκα κλάδους της βιομηχανίας – η Porsche ήρθε πρώτη με 893 βαθμούς, αφήνοντας πίσω την BMW (με 853 βαθμούς) και την Audi (με 850 βαθμούς). Τις θέσεις τέσσερα έως δέκα κατέλαβαν οι εταιρείες Adidas, Google, Miele, Coca-Cola, Deutsche Lufthansa, Hugo Boss και Nokia.

H Volkswagen, στην οποία η Porsche συμμετέχει με ποσοστό μόλις κάτω από το 31%, βελτίωσε τη θέση της (26η από 76η) και πλέον είναι μία από τις εταιρείες με τη μεγαλύτερη βελτίωση της εικόνας τους τα τελευταία δύο χρόνια.