Motonautica Hellas. Συνέντευξη σε βάθος.

Συναντήσαμε τον κ. Αιμίλιο Κατσαρό, αντιπρόσωπο της Motonautica Vesuviana στην Ελλάδα,  στα γραφεία του στη Λυκόβρυση και μας μίλησε για το μεγάλο έρωτά του την θάλασσα και τη σιγουριά του, ότι παρά την κρίση  οι ΄Ελληνες δεν θα πάψουν να χαίρονται το καλοκαίρι και την θάλασσα με μικρό ή μεγαλύτερο σκάφος ανάλογα με τις δυνατότητες τους.

Ποια ήταν η πρώτη σας επαφή στο χώρο αυτό. Πως ξεκινήσατε;

Είμαι ερωτευμένος με τη θάλασσα, γεννήθηκα στη Χίο και μεγάλωσα στο Παλαιό Φάληρο δίπλα στη θάλασσα. Είχαμε πάντα σκαφάκι στην οικογένεια. Αργότερα πήγα  στο Λονδίνο όπου έμεινα είκοσι χρόνια. Το βασικό στοιχείο που μου έλειπε εκτός από την οικογένειά μου, ήταν η θάλασσα.  Το σπίτι μου το πήρα  κοντά στο ποτάμι για να βλέπω νερό.  Όταν γύρισα στην Ελλάδα, το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να αγοράσω ένα σκάφος.  Άλλαξα ένα δύο σκάφη, αλλά δεν είχα βρει αυτό ακριβώς που έψαχνα. Σε ένα ταξίδι μου στην Γένοβα μαζί με τον συνέταιρο μου το Δημήτρη ψάχναμε  για σκάφος. Επισκεφτήκαμε το συγκεκριμένο ιταλικό εργοστάσιο. Μας άρεσαν πάρα πολύ τα σκάφη του, η ποιότητα, η σχεδίαση,  τα υλικά κατασκευής. Την εποχή εκείνη  δεν υπήρχε αντιπρόσωπος στην Ελλάδα.    Αφού λοιπόν αποφασίσαμε να αγοράσουμε σκάφος για μας, είπαμε γιατί να μην πάρουμε και την αντιπροσωπία. Έτσι και έγινε!

Η ελληνική αγορά έμαθε και αποδέχτηκε τα σκάφη της Motonautica Vesuviana. Ξεκινήσαμε χωρίς μεγάλα ανοίγματα, γιατί και το επάγγελμά μας δεν ήταν αυτό. Οι πελάτες γρήγορα κατάλαβαν ότι τα σκάφη μας άξιζαν τα χρήματά τους και έγιναν αποδεκτά από την ελληνική αγορά.  Είναι σκάφη που αξίζουν τα χρήματά τους, σκάφη ποιοτικά, αξιόπιστα και σκάφη που δεν χάνουν την αξία τους.

Το εργοστάσιο εξελίσσεται συνεχώς, κερδίζει βραβεία, τα δύο μεγάλα πανεπιστήμια της Νάπολης και της Γένοβας ζήτησαν την συνεργασία του Vincenzo Nappo, ιδιοκτήτη της εταιρίας, για τις γνώσεις του στην ναυπηγική.  Όσον αφορά τον σχεδιασμό στην κατασκευή της γάστρας και την ποιότητα των υλικών. Τα υλικά αυτά, προσφέρουν μεγαλύτερες αντοχές στο σκάφος. Έχει καταφέρει να διπλασιάσει την ζωή της γάστρας και να κερδίσει το στοίχημα ότι η γάστρα του δεν σπάει όταν κτυπήσει στους βράχους.

Επίσης ήθελα να αναφέρω το εξής παράδειγμα, πελάτης μας με  Vesevus 35  άφησε το σκάφος στη θάλασσα για 8 μήνες χωρίς μουράβια. Eίναι επιχειρηματίας, πολυάσχολος και έλειψε πολύ καιρό στο εξωτερικό, το σκάφος δεν έπαθε απολύτως τίποτε. Αυτό είναι δείγμα της πολύ καλής κατασκευής και ποιότητας των υλικών μας.

Πως συνεργαστήκατε με το συγκεκριμένο ναυπηγείο;

Ένας λόγος που συνεργάστηκα μαζί τους είναι το γεγονός ότι ο συγκεκριμένος άνθρωπος αν και νότιο ιταλός είναι αγγλοσάξονας στην νοοτροπία .Δεν υπάρχει περίπτωση να φύγει κάτι από το εργοστάσιο χωρίς να είναι 100% ελεγμένο. Επίσης αν θέλεις να κάνεις κάποια αλλαγή είναι πάντα πρόθυμος να εξυπηρετήσει αφού βεβαίως εξετάσει αν αυτό που θέλεις μπορεί να γίνει. Δέχεται πάντα κάποιο λάθος του, το μελετά και το διορθώνει. Επίσης ποτέ δεν κάνει κάτι που θεωρεί ότι δεν είναι σωστό για την ασφάλεια των επιβατών. Για παράδειγμα, δεν υπάρχει  πρίζα 220v στο εξωτερικό  του σκάφους, θεωρεί ότι είναι επισφαλές.

Η σκέψη του είναι πάντα στην εξυπηρέτηση του πελάτη. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι  το manual του σκάφους το οποίο είναι λεπτομερέστατο και πάρα πολύ χρηστικό για τον ιδιοκτήτη.

Ποιο είναι το αγαπημένο σας μοντέλο;

Το αγαπημένο μου μοντέλο είναι το Vesevus εάν ήμουν λίγο νεώτερος και τα παιδιά μου μικρότερα θα διάλεγα το Mito το οποίο ξεπερνά κάθε προσδοκία. Χωρίς υπερβολή είναι υπέροχο στη πλεύση . Δημοσιογράφος γράφει ότι το Mito στέκεται στην κορυφή της κατηγορίας του.  Η Motonautica δεν επαναπαύεται σε αυτά που έχει, προσπαθεί πάντα να κάνει ένα βήμα πιο μπροστά να καλυτερεύσει ότι μπορεί.

Σε ποιους απευθύνονται τα σκάφη σας;

Σε αυτούς που εκτιμούν και σέβονται τα χρήματά τους. Εμείς δεν έχουμε καθόλου μεταχειρισμένα σκάφη. Όποιοι πελάτες μας θέλουν να αγοράσουν ένα σκάφος μεγαλύτερο κάνοντας ανταλλαγή το μικρότερό σκάφος τους, έχουμε παρατηρήσει ότι αυτά φεύγουν αμέσως . Εκτιμούν και καταλαβαίνουν την καλή ποιότητα και τον σχεδιασμό και σίγουρα είναι άνθρωποι που αγαπούν την θάλασσα. Και θέλουν να  την χαίρονται σωστά και με ασφάλεια.

Ποια η σχέση σας με τον πελάτη, ιδίως μετά την πώληση;

Είμαστε πάντα πάρα πολύ κοντά με τους πελάτες μας. Η σχέση μας είναι πλέον φιλική, μέχρι διακοπές κάνουμε μαζί. Υπάρχει  άμεση ανταπόκριση και από το εργοστάσιο και από μας σε οτιδήποτε ζητήσει ο πελάτης μας.  Οτιδήποτε αφορά το σκάφος, ποτέ δεν κοιτάζουμε την εγγύηση, το εργοστάσιο ανταποκρίνεται άμεσα για να εξυπηρετήσουμε τον πελάτη μας.

Με την ευκαιρία αυτή θα ήθελα να αναφέρω κάτι ακόμη. Πελάτης έχει παραγγείλει σκάφος και διάλεξε μία μάρκα GPS την οποία εμείς δεν χρησιμοποιούμε συχνά.  Μόλις έφτασε το σκάφος εδώ το GPS παρουσίασε πρόβλημα. Καλέσαμε την αντιπροσωπία, και διαπιστώθηκε το πρόβλημα του. Μας είπαν  ότι πρέπει να το αλλάξουμε. Βεβαίως είπαμε ότι είναι στην εγγύηση. Αλλά ο εδώ  αντιπρόσωπος μας είπε ότι δεν είναι έτσι γιατί δεν αγοράστηκε εδώ στην Ελλάδα. Ειδοποίησα το εργοστάσιο και σε πέντε λεπτά ο εδώ αντιπρόσωπος πήρε το GPS και το άλλαξε. Πρέπει να στηρίζεις το προϊόν σου και ας μην είναι αγορασμένο από  σένα. Ένας ιταλός με Motonautica, στις διακοπές του στην Ελλάδα, αντιμετώπισε πρόβλημα με τους κινητήρες του. Αμέσως στείλαμε άνθρωπο στην Χαλκιδική, για να βοηθήσουμε και να λυθεί το πρόβλημα.

Ελληνικό ή ξένο φουσκωτό;

Υπάρχουν παντού καλά και κακά σκάφη. Εγώ προσωπικά πήγα στην Γένοβα, γιατί όταν επισκέφτηκα κάποια ναυπηγεία εδώ δεν έμεινα ευχαριστημένος από την ποιότητα της δουλειάς που είδα. Υπάρχουν όμως και κάποια ελληνικά ναυπηγεία που κάνουν πάρα πολύ καλή δουλειά. Επίσης πιστεύω ότι τα ελληνικά σκάφη ήταν εξωπραγματικά ακριβά.

Τα επαγγελματικά όνειρά σας για το μέλλον;

Πιστεύω πολύ στην Motonautica hellas. Είναι ένα ξεχωριστό προϊόν που όπως είπα απευθύνεται σε ανθρώπους που εκτιμούν τα χρήματά τους και αναζητούν κάτι ξεχωριστό στην απόλαυσή τους όποιο και να είναι το μέγεθος του σκάφους. Πιστεύω ότι θα πάμε καλά, παρά τις δυσχέρειες που προκύπτουν από τις οικονομικές συνθήκες που αντιμετωπίζουμε. Περιμένουμε όπως όλοι να δούμε τις πολιτικές και οικονομικές εξελίξεις του κράτους, κοιτάζουμε να ανοιχθούμε και σε άλλες χώρες στο εξωτερικό με βάση πάντα την Motonautica hellas. Κοιτάζουμε επίσης και κάποιες άλλες παροχές υπηρεσιών στο τουριστικό κομμάτι με τα σκάφη μας,  ενδεχομένως με σκάφη για ενοικίαση.  Υπάρχει ενδιαφέρον από το εξωτερικό.  Αντί να κλείσουν ένα ξενοδοχείο σε κάποιο νησί να κλείσουν ένα σκάφος και να επισκεφτούν πολλά νησιά, ίσως και με ένα οδηγό μαζί τους.  Δυστυχώς το μεγάλο μας μοντέλο δεν μπορεί να ενοικιασθεί αυτή την στιγμή γιατί απαγορεύεται από τον νόμο.

Μια ευχή για τους αναγνώστες μας;

Να κλείσουν τ’  αυτιά τους και να μην ακούν κάθε μέρα τις ηλιθιότητες και τις ανακρίβειες που μας σερβίρουν τα μέσα ενημέρωσης. Είναι ως επί το πλείστον,  γελοιότητες που δημιουργούν πανικό χωρίς λόγο .

Μπορούμε να χαρούμε τη θάλασσα και με ένα μικρότερο  σκάφος.  Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι οι Έλληνες ξοδεύουν πολλά χρήματα στα αυτοκίνητα. Στη Φιλανδία, π.χ. αντιστοιχεί 1,2 σκάφος ανά Φιλανδό. Εκεί που 10 μήνες στους 12 είναι όλα παγωμένα. Εδώ που η χώρα μας είναι παράδεισος για τις θαλασσινές εξορμήσεις έχουμε από 2 αυτοκίνητα ο καθένας και κανένα σκάφος με το οποίο μπορείς να επισκεφτείς μέρη που είναι αδύνατον να τα επισκεφτείς με άλλο μέσον γνωρίζοντας τις απίστευτα όμορφες και άπειρες ελληνικές ακρογιαλιές.