Ferrari 458 Speciale

Οι φήμες την ήθελαν να ονομάζεται Monte Carlo, Scuderia ή Challenge Stradale, αλλά η Ferrari τελικά αποφάσισε να κάνει χρήση του ονόματος «Speciale».

ferrari-1

O V8 της πιο σκληροπυρηνικής μέχρι στιγμής 458, αναβαθμίστηκε αποδίδοντας πλέον 605 PS στις 9.000 rpm και 55,0 kgm στις 6.000 rpm. Η Ferrari λέει ότι είναι το πιο δυνατό ατμοσφαιρικό αυτοκίνητο με V8 στην ιστορία της ιταλικής εταιρείας, αποδίδοντας ειδική ισχύ 135 PS/lt που είναι και ο καλύτερος λόγος στον κόσμο για έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα V8 παραγωγής.

ferrari-2

H Ferrari 458 Speciale ζυγίζει άδεια 1.290 kg και μπορεί να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 3,0”, ενώ για τα 0-200 km/h χρειάζεται μόλις 9,1 δευτερόλεπτα, νούμερα που την καθιστούν ταχύτερη από τη νέα Porsche 911 Turbo S, της οποίας μπορείτε να διαβάσετε τις οδηγικές εντυπώσεις μας. Η Speciale γυρίζει στην πίστα της Ferrari στο Φιοράνο σε 1’ 23” 500, ολοκληρώνοντας το γύρο 1,5 δευτερόλεπτο ταχύτερα από τη στάνταρ 458 Italia.

ferrari-4

Η Ferrari συνεργάστηκε με τον Pininfarina για το σχεδιασμό της 458 Speciale, συνεργασία που όπως είναι προφανές περιορίστηκε σε επίπεδο αεροδυναμικής και αισθητικής βελτίωσης. Για παράδειγμα, η 458 Speciale διαθέτει αεροδυναμικά κινητά πτερύγια εμπρός και πίσω που προσαρμόζονται αυτόματα για να μειώσουν την οπισθέλκουσα και να βελτιστοποιήσουν την κάθετη αεροδυναμική πίεση.

ferrari-3

Επιπλέον της αεροδυναμικής βελτίωσης, η Speciale διαθέτει το σύστημα Side Slip Angle Control. Το SSC μπορεί να αναλύει τη γωνία ολίσθησης του αυτοκινήτου, να τη συγκρίνει με την ιδανική τιμή και να βελτιστοποιεί τη διαχείριση της ροπής μέσω του ελέγχου πρόσφυσης και του μοιράσματος της ροπής στους πίσω τροχούς.

Η Ferrari 458 Speciale φορά λάστιχα Michelin Pilot Sport Cup 2, ειδικά εξελιγμένα γι’ αυτή που, όπως λένε η Ferrari με τη Michelin, εστιάζονται στις «απόλυτες επιδόσεις» και προσφέρουν «τη μέγιστη διαθέσιμη πρόσφυση στο βρεγμένο».
(πηγή: autoblog.gr)

Close