Cabin Ribs Μια ξεχωριστή κατηγορία φουσκωτών για οικογενειακές διακοπές και όχι μόνο…Μέρος Γ!

Cabin Ribs Μια ξεχωριστή κατηγορία φουσκωτών για οικογενειακές διακοπές και όχι μόνο…Μέρος Γ!

Συνεχίζοντας την παρουσίαση καμπινάτων φουσκωτών σκαφών, παρουσιάζουμε τα:

COMMANDER 33 SPORT CABIN
MOTONAUTICA COMFORT VESEVUS 35
TECHNOHULL 999

Επιμέλεια: Ροδόπη Πετράκη

COMMANDER 33 SPORT CABIN

Το Commander 33 κυκλοφορεί σε δύο εκδόσεις Cabin και Sport Cabin. Και τα δύο θεωρούνται από τα πιο επιτυχημένα δεκάμετρα καμπινάτα ελληνικής και ξένης κατασκευής , καθώς διαθέτουν υψηλό επίπεδο φινιρίσματος και εξοπλισμού.
Το μινιμαλιστικό αλλά ταυτόχρονα μιλιτέρ γκρι χρώμα του φουσκωτού δίνει την αίσθηση των «extreme sports».

Με συνολικό μήκος 9.99 μέτρα και μέγιστο πλάτος 3.40 μέτρα, το Sport Cabin συνδυάζει μεγάλους εξωτερικούς χώρους, άνετη καμπίνα ύπνου για δύο με τρία άτομα και WC.
Το ντεκ προσφέρει μεγάλες επίπεδες επιφάνειες οι οποίες υπόσχονται άνετη μετακίνηση και ασφαλή παραμονή πλώρα ως πρύμα. Οι διάδρομοι είναι φαρδείς πλευρικά του πιλοτηρίου και η πλώρη είναι επίπεδη με επένδυση από ξύλο teak.
Ο πλευρικός διάδρομος οδηγεί στην μεγάλη πλατφόρμα πρύμνης(επενδεδυμένη και αυτή με teak), όπου βρίσκεται η καταπακτή για πρόσβαση και έλεγχο των ποδιών.

Κάτω από τον inox καναπέ διακυβέρνησης είναι τοποθετημένο το συρταρωτό μεγάλο ψυγείο μαζί με το κομπρεσέρ του.

Το 33 Cabin διαθέτει δύο διπλές καμπίνες, ενώ το 33 Sport Cabin ένα διπλό κρεβάτι και ένα μονό.
Αποθηκευτικό χώρο αποτελεί ένα πρόσθετο επενδεδυμένο ντουλάπι μπροστά από την τουαλέτα.

Υπάρχει ακόμα μια μικρή πτυσσόμενη προσθήκη στο κρεβάτι προκειμένου να εξασφαλίζει ασφαλή παιδικό ύπνο, περιορίζοντας όμως το άνοιγμα της πόρτας της τουαλέτας και την έξοδο από την καμπίνα.
Ο περιμετρικός καναπές που βρίσκεται στην πρύμνη ολοκληρώνεται από ένα πρακτικό πτυσσόμενο πολυεστερικό τραπέζι.

Το εξωτερικό συγκρότημα κουζίνας δίνει την θέση του σε μια οβάλ κατασκευή με μικρό νιπτήρα και θέση για φορητή εστία. Ο χώρος μαγειρέματος είναι πραγματικά περιορισμένος, όμως με αυτόν τον τρόπο επιτυγχάνεται η απελευθέρωση χώρου, όπου το σημείο εκείνο αποτελεί πρόσβαση προς την πλώρη και από τη δεξιά πλευρά του κόκπιτ.

Η γάστρα του με το βαθύ V και τον μικρό λόγο μήκους/πλάτους δίνει καλό επίπεδο απόσβεσης, διατηρώντας παράλληλα υψηλές τις ταχύτητες του ταξιδιού.
Οι πλήρεις αεροθάλαμοι πλώρα-πρύμα προσφέρουν την μέγιστη εφεδρική πλευστότητα.

Ολικό μήκος- 9,99 m.
* Ολικό πλάτος- 3,40 m.
* Εσωτερικό πλάτος- 2,36 m.
* Διάμετρο μπαλονιών- 0.60 – 0.34
* Deadrise στο transom- 23 μοίρες
* Κινητήρας (ελάχιστη και μέγιστη προτεινόμενη ιπποδύναμη)
Μέγιστη ισχύς 2x320hp(έσω/έξω)
Ελάχιστη ισχύς- 2x200hp (εξωλέμβιες)
* Βάρος- 3.000 kg
* Μέγιστο φορτίο (άτομα)-12
* Χωρητικότητα βενζίνης- 2 x 350 lt.
* Χωρητικότητα νερού- 250 lt.

MOTONAUTICA COMFORT VESEVUS 35


Το Vesevus 35 διακρίνεται για τον πλούσιο εξοπλισμό του, το εντυπωσιακό φινίρισμα, τους πολύ μεγάλους χώρους που διαθέτει και όπως είναι φανερό οι κατασκευαστές του φουσκωτού έχουν προσέξει ιδιαίτερα τις λεπτομέρειές του, που το κάνουν μοναδικό.


Οι χώροι του σκάφους είναι πολύ άνετοι.
Το κάθισμα του κυβερνήτη έχει ανακλινόμενη πλάτη.

Στο σαλονάκι με τον καναπέ τα μαξιλάρια είναι κατασκευασμένα από σπόγγο κλειστού κυττάρου και με γέμιση «sky» αντιλέκιασμα. Εδώ διαφαίνεται ξεκάθαρα η σχολαστικότητα των κατασκευαστών που ασχολούνται με κάθε λεπτομέρεια, γεγονός που κάνει το ταξίδι ακόμη πιο ευχάριστο.


Στη μεγάλη καμπίνα υπάρχουν δύο ανεξάρτητοι χώροι ύπνου(διπλό και μονό κρεβάτι) και κλειστή τουαλέτα με ηλεκτρική λεκάνη και bidet ενσωματωμένο.
Μέσα στο χώρο του WC υπάρχει ακόμα και εγκατάσταση ντουζ και νιπτήρας.
Περνώντας από την καμπίνα στη ζώνη μαγειρέματος συναντούμε το νεροχύτη, τις εστίες και το ψυγείο.


Η γάστρα του είναι πολύ βαθιά, η είσοδος πλώρης είναι 60 μοίρες και το deadrise στο transom 22 μοίρες.
Οι οκτώ αεροθάλαμοι του είναι εξαιρετικά μεγάλοι διαμέτρου 0,70 μέτρων.


Το σκάφος εκτός των άλλων προσφέρεται για μεγάλα ταξίδια, λόγω του ότι έχει μεγάλη χωρητικότητα νερού 300 lt και ρεζερβουάρ καυσίμων έως και 660 lt καθώς και δοχείο λυμάτων το οποίο μπορεί να χωρέσει 85 lt. Επίσης διατίθεται και φλοτέρ και εργαλείο για τα σκούρα λύματα.
Στην άκρη της πλώρης υπάρχει εκτός από την άγκυρα με την καδένα της, μεγάλη χωνευτή δέστρα από ατσάλι inox.


Το Roll bar έχει VTR φώτα πορείας και υπάρχουν φώτα για φωτισμό του κόκπιτ.
?λλες παροχές του φουσκωτού είναι η πασαρέλα, η εξέδρα πρύμνης, η εγκατάσταση ραδιοφώνου, η εγκατάσταση VHF, πρόβλεψη για GPS, άνετη πλατοφόρμα με χώρο για λουόμενο, εφοδιασμένη με σκάλα αναρρίχησης με τελειώματα από teak και προστασία από λάστιχο, αυτόματη αντλία σεντίνας πρύμης και αντλία σεντίνας πλώρης, κουπιά, τρόμπα φουσκώματος και κουτί επιδιορθώσεων.


Ολικό μήκος- 10,75 m.
* Ολικό πλάτος- 3,57 m.
* Εσωτερικό πλάτος- 2,55 m.
* Διάμετρο μπαλονιών- 0,70 m.- 0,55 m.
* Deadrise στο transom-24 μοίρες
* Κινητήρας (ελάχιστη και μέγιστη προτεινόμενη ιπποδύναμη)- Μέγιστη ισχύς- 750 hp
* Βάρος- 2.900 kg
* Μέγιστο φορτίο (άτομα)- 20
* Χωρητικότητα βενζίνης- 660 lt.
* Χωρητικότητα νερού- 200 lt. (+ 85 lt. Λυμάτων) + 100 lt. extra
* Standard εξοπλισμός

TECHNOHULL 999


Το Technohull δεν μπορεί με τίποτα να περάσει απαρατήρητο. Ο ευρηματικός σχεδιασμός του, η «κρυμμένη» καμπίνα του και η αεροδυναμική αισθητική των χρωμάτων της γάστρας του είναι λίγα από αυτά που του δίνουν extra βαθμούς.


Το σκάφος επιτρέπει άνεση κίνησης στο κατάστρωμά του, αφήνοντας την κονσόλα να «αναπνεύσει» και να μην είναι στριμωγμένη. Στο μπροστινό μέρος της κονσόλας ανασηκώνοντας το κάθισμα , βλέπουμε την χαμηλά τοποθετημένη ναυτική τουαλέτα με εύκολη πρόσβαση από όλους. Στο πίσω μέρος της κονσόλας βρίσκονται όλα τα όργανα και οι ηλεκτρικοί διακόπτες, με το τιμόνι τοποθετημένο σε σημείο ώστε να διευκολύνεται η όρθια οδήγηση. Η ιδιόμορφη πυξίδα του είναι εγκατεστημένη σε κάθετη επιφάνεια και όχι οριζόντια όπως συνηθίζεται.
Κάτω από το τιμόνι και από τα δύο καθίσματα κυβερνήτη και συγκυβερνήτη υπάρχουν μικρά ταμπούκια αποθήκευσης αντικειμένων.


Η καμπίνα των δύο ατόμων βρίσκεται στην πλώρη του σκάφους και δεν είναι εμφανής έξω από το φουσκωτό λόγω του έξυπνου σχεδιασμού της με αποτέλεσμα να έρχεται στο ίδιο ύψος με τα μπαλόνια. Στα αριστερά της καμπίνας υπάρχει μια σκάλα που προσφέρει εύκολη πρόσβαση στο ντεκ, χωρίς όμως στήριξη για να κρατηθεί κάποιος.
Μπροστά και δεξιά από την καμπίνα σχηματίζεται ένας καναπές όπου κάτω από αυτόν βρίσκεται το ηλεκτρικό ψυγείο και δίπλα η μηχανική και ηλεκτρική εγκατάστασή του.


Πρύμα ξεχωρίζει ο τριθέσιος καναπές ο οποίος δεν καταλαμβάνει όλο τον χώρο στο πίσω μέρος του σκάφους. Μένει ένας κενός διάδρομος με πόρτα, ώστε να γίνεται εύκολη η μετακίνηση κατά μήκος του σκάφους και προς το χώρο της ντουζιέρας.
Πίσω από τον καναπέ υπάρχει χώρος ο οποίος είναι δυνατόν να διαμορφωθεί σε ένα δεύτερο χώρο ύπνου.


Η γάστρα του με τα δύο αεριζόμενα steps, είναι ειδικά σχεδιασμένη στην Αγγλία από τον Adam Younger ο οποίος έλαβε υπόψη του τους καιρούς των ελληνικών θαλασσών και με αυτόν τον τρόπο «σπάει» το κύμα και ελαχιστοποιεί τους κραδασμούς.

Ο επίπεδος χώρος που σχηματίζεται πάνω από την καμπίνα παρέχει μεγάλη ευκολία στην επιβίβαση και αποβίβαση. Πρώρα , μπροστά από το χώρο που καταλαμβάνει η καμπίνα υπάρχουν δύο ταμπούκια. Το μπροστινό είναι υπεύθυνο για την αποθήκευση της καδένας της άγκυρας και του ηλεκτρικού εργάτη.

Ολικό μήκος-10,30 m.
* Ολικό πλάτος- 2,80 m.
* Εσωτερικό μήκος – 9,30 m.
* Εσωτερικό πλάτος- 1,75 m.
* Διάμετρο μπαλονιών- 0,35-0,53 m.
* Κινητήρας (ελάχιστη και μέγιστη προτεινόμενη ιπποδύναμη)- 1×225 2×300(outboard)
* Βάρος- 1.300 kg.
* Μέγιστο φορτίο (άτομα)- 8-10 άτομα
* Χωρητικότητα βενζίνης- 310+180 lt.(inox)
* Χωρητικότητα νερού- 140 lt.
* Standard εξοπλισμός
• Ρεζερβουάρ καυσίμου
• Ηλεκτρικός εργάτης
• Roll-bar
• Τέντα ηλίου
• Κάλυμμα πάρκινγκ
• Υδραυλικό τιμόνι
• Ηλεκτρική αντλία σεντίνας
• Ντουζιέρα
• Δοχείο νερού
• Σκάλα μπάνιου
• Πλήρες σετ μαξιλάρια

Δείτε επίσης προηγούμενες παρουσίασης καμπινάτων φουσκωτών:

Mar.Co e-motion 32

Oceanic

X-trim

Barracuda Satellite 900

Faethon Great White

Scanner one cabin