Ναυτικό Σαλόνι της Γένοβας Μέρος Β

Μέρος Β

Aicon Group

Τέσσερα νέα μοντέλα, καθώς και σημαντικές καινοτομίες στη σχεδίαση για όλα τα σκάφη που παρουσιάστηκαν στην έκθεση είναι η εικόνα που συναντήσαμε. Η Aicon πρότεινε φέτος και άλλο ένα project, που ακούει στο όνομα Morgan Yachts και αφορά σε μια νέα γραμμή σκαφών ημιεκτοπίσματος.

Aicon 82 Open, η ναυαρχίδα της σειράς open με σπορτίβικες λεπτές γραμμές τέλεια εναρμονισμένες με την κομψότητα και την οικειότητα των εσωτερικών χώρων αλλά και της τεχνολογίας αιχμής της μεγάλης αυτής φίρμας. Ολικό μήκος 25,65 μ., πλάτος: 5,84 μ. βύθισμα 1,13 μ., εκτόπισμα 65,75 τόνους, δεξ. καυσίμων 6.000 λίτρα, δεξ. νερού 1.200 λίτρα, μέγιστη ταχύτητα 43 κόμβοι, ταχύτητα κρουαζιέρας 37,5 κόμβοι, κινητήρες 2 x MTU 16 2000 M91 1492 kW.

Το Morgan Dinghy 33 είναι το πρώτο σκάφος μιας νέας σειράς για ημερήσιες κρουαζιέρες. Ξεχωρίζει με τις διακριτικές και κομψές γραμμές του. Έχει ολικό μήκος: 9,87 μ., πλάτος: 2,90 μ. βύθισμα: 0,49 μ., εκτόπισμα 3.500 κιλά, δεξ. καυσίμων 900 λίτρα, δεξ. νερού 280 λίτρα, μέγιστη ταχύτητα: 45 κόμβοι, ταχύτητα κρουαζιέρας 35 κόμβοι, κινητήρες: 2 x 250 hp Yamaha ή εναλλακτικά 2 x 190 hp Volvo (εσω-εξωλέμβιους).

To Aicon 75 Fly παρουσιάστηκε ανανεωμένο, με πολλές καινοτομίες στο εσωτερικό του, που το κάνουν πιο ευχάριστο. Επίσης αλλαγές και βελτιώσεις είχαμε στην καμπίνα του ιδιοκτήτη.

Επιπλέον, στη Γένοβα το Group της Aicon παρουσίασε επίσης το σχέδιο δημιουργίας ενός νέου εμπορικού σήματος της σειράς ημιεκτοπίσματος, που απευθύνονται σε όλους όσους επιθυμούν ένα σκάφος που ενσαρκώνει μια νέα φιλοσοφία κρουαζιέρες, δεν ψάχνει για επιδόσεις σε ταχύτητα, αλλά μάλλον απολαμβάνει την ηρεμία, με δυο λόγια ψάχνει να ξαναβρεί μακραίωνη θαλάσσια παράδοση.

Atlantis

Το νέο Atlantis Verve 36 με το φουτουριστικό look ανήκει στη επίσης νέα σειρά Verve που έκανε το παγκόσμιο ντεμπούτο του στο Ναυτικό Σαλόνι της Γένοβας. Πρόκειται για ένα 12μετρο ταχύπλοο, που ξεχωρίζει με την πρώτη ματιά. Το πρώτο αυτό μοντέλο της σειράς Verve έχει ως στόχο να προσφέρει μια καλύτερη επιλογή για όσους αναζητούν ένα ευέλικτο, λειτουργικό και εύκολο στο ταξίδεμα ταχύπλοο. Ολικό μήκος 11,93 μ., πλάτος: 3,84 μ., δεξ. καυσίμων 800 λίτρα, δεξ. νερού 250 λίτρα. Μέγιστη ταχύτητα: 40 κόμβοι, ταχύτητα κρουαζιέρας 34 κόμβοι, μεταφορικής ικανότητας 12 ατόμων, κινητήρες 2 x Volvo Penta D4 300 hp στις 3500 rpm, 2 x Volvo Penta D6 330 hp στις 3500 rpm και 2 x Volvo Penta D6 370 hp στις 3500 rpm.

Το Atlantis 40 είναι η νέα ανοιχτή έκδοση, που έρχεται να εμπλουτίσει τη γκάμα της νέας εποχής. Είναι ένα εντυπωσιακό σκάφος για την άνεση και την εργονομία που προσφέρει, σε μια τιμή απόκτησης έκπληξη. Ολικό μήκος 12,63 μ., πλάτος 3,87 μ., δεξ. καυσίμων 800 λίτρα, δεξ. νερού 250 λίτρα, μέγιστη ταχύτητα 39 κόμβοι, ταχύτητα κρουαζιέρας 35 κόμβοι, μεταφορική ικανότητα 12 άτομα, κινητήρες 2 x Volvo Penta D4 300 hp 3500 rpm, 2 x Volvo Penta D6 330 hp 3500 rpm και 2 x Volvo Penta D6 370 hp 3500 rpm.

Το Atlantis 50×4 ήταν η μεγάλη έκπληξη στα μοντέλα που είδαμε και πιστεύουμε πως το συγκεκριμένο μοντέλο θα κάνει πολύ μεγάλη καριέρα στην Ελλάδα. Το Atlantis 50×4 παρουσιάζεται μετά από προσεκτικό restyling κάτω από το κατάστρωμα. Η διακόσμηση με μια πιο κλασική γεύση και με ακόμη υψηλότερα ποιοτικά υλικά. Το κλου είναι η τρικάμπινη έκδοση του υπέροχου αυτού μηχανοκίνητου, που θα συζητηθεί… Μια νέα άποψη όσον αφορά την μηχανοκίνηση είναι εναλλαγή της έκδοσης με το ευέλικτο σύστημα IPS 600 της Volvo Penta από το νέο σύστημα πρόωσης Zeus, σε συνδυασμό με κινητήρες CAT C9. Το αποτέλεσμα είναι μια θεαματική ώθηση σε επιδόσεις μέχρι 36 κόμβους.

Azimut

Το μεγάλο αυτό ναυπηγείο έφερε τρεις παγκόσμιες πρεμιέρες στη Γένοβα. Το Azimut 38 χαρακτηρίζεται από τις τεχνολογικές λύσεις που κάνουν αυτό το σκάφος ένα πραγματικό πρότυπο αναφοράς. Είναι το μηχανοκίνητο, που κάθε ιδιοκτήτης μπορεί να ονειρεύεται. Είναι εύκολο στο ταξίδεμα, σοβαρό και αριστοκρατικό και προσφέρει μια εσωτερική σχεδίαση για άνεση, που δεν βρίσκει κανείς εύκολα σε ένα 12μετρο σκάφος.

Το Azimut 40S ανήκει στη σειρά Open του ναυπηγείου, με όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που κάνουν τη διαφορά σε σκάφη αυτού του τύπου, δηλαδή το επιθετικό look, την άριστη σχεδίαση και επιδόσεις που φτάνουν τους 37 κόμβους, με δίδυμους κινητήρες Cummins QSB 5.9 360 kW/480 hp.

Τέλος, το Azimut 72S, με το παραδοσιακό στυλ, σχεδίαση και ανέσεις της σειράς S, είναι ο συνδυασμός της σπορτίβικης αίσθησης και της κλασσικής κομψότητας των μοντέλων του ομώνυμου ναυπηγείου. Είναι ένα μοντέλο fly bridge, που φέρει όλα τα καλά στοιχεία της Azimut.

Baia

Η τελευταία πρόκληση που αντιμετώπισε η Baia ήταν το restyling του γνωστού B50. Το κόκπιτ πρύμα μπορεί να διαμορφωθεί έτσι που να ακολουθεί την τάση των άλλων μοντέλων του ναυπηγείου. Αυτή η νέα έκδοση έχει μεγαλύτερο πλάτος (4,60 μ.) και δίνει τη δυνατότητα μίας πιο άνετης διαμονής στο εσωτερικό και στο εξωτερικό. Η σπορτίβικη γάστρα με το βαθύ V, που χαρακτηρίζεται από στρογγυλεμένες επιφάνειες και μια απότομη κοφτή πρύμνη έχει σχεδιαστεί ειδικά για να απολαύσετε τη ζωή στη θάλασσα, βελτιώνοντας ταυτόχρονα το κράτημα του σκάφους στον καιρό. Σύμφωνα με την παρούσα πρόταση και την επιλογή όλων των παραμέτρων, το σκάφος έχει μια σχέση ισχύος (βάρος / ισχύς κινητήρων) της τάξεως του 8 – 11 kg / hp και μηχανοκίνηση 1600-2700 hp, πάντα σε συνδυασμό με προπέλες επιφανείας που δίνουν τελική ταχύτητα της τάξης των 46 -54 και πάνω κόμβων, δηλαδή μια τέλεια αντιστοιχία μεταξύ της τεχνολογίας και της παράδοσης. Ολικό μήκος: 17,44 μ., πλάτος 4,60 ., εκτόπισμα 18 τόνοι, κινητήρες 2 x Volvo Penta D12 800 EVC – 800 hp και 2 x MAN V10 1100 με 1100 hp.

Το Baia One Hundred είναι η ναυαρχίδα του ναυπηγείου. Πρόκειται για ένα εκπληκτικό maxi open, που παρά το μέγεθός του διατηρεί τη φιλοσοφία του ναυπηγείο που κατασκευάζει πολυτελή και γρήγορα open. Το έργο αυτό σχεδιάστηκε για να δείξει την εξέλιξη της κλασικής γραμμής Baia, μια παράδοση που χαρακτηρίζεται από open cruisers επιδόσεων. Η γάστρα με τα ιδιόμορφο σχήμα έχει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που ευνοούν την πρόωση με προπέλες επιφανείας σε συνδυασμό με τα συστήματα Arneson, διατηρώντας παράλληλα τον εύκολο χειρισμό και αποτελεσματική απόδοση ακόμη και σε δύσκολες συνθήκες στη θάλασσα. Η σχεδίαση φέρει την υπογραφή του Carlo Galeazzi στα σχέδια, του Alberto Ascenzi στον τομέα του engineering και του Cantieri di Baia για την ιδέα. Ολικό μήκος: 31,00 μ., πλάτος 7,34 μ., βύθισμα 1,20 μ., εκτόπισμα 80 τόνοι, δεξ. καυσίμων 8.500 λίτρα, δεξ. νερού 1.300 λίτρα και μηχανοκίνηση 3 x MTU 16V 2000 M93 2430 hp , 3 x MTU 12 V 4000 M93 3510 hp.

Canados

Το Canados 86 ήταν πλέον έτοιμο για ένα makeover. Η νέα έκδοση έρχεται ως αποτέλεσμα της στενής συνεργασίας μεταξύ του ναυπηγείου και των αρχιτεκτόνων του Studio Salvagni. Το ανανεωμένο Canados 86 διαθέτει ένα πιο ευρύχωρο Flybridge, μια νέα πρύμνη και ένα εντελώς νέο εσωτερικό σχεδιασμό. Για να μην εγκαταλειφθούν οι λεπτές, κλασικές γραμμές του εξωτερικού, το ναυπηγείο εισάγει την ιδέα της συμμετρίας στην πρύμνη με δύο πλευρικές σκάλες. Ολικό μήκος 26,48 μ., πλάτος 6,40 μ., βύθισμα 2,00 μ., εκτόπισμα 63 τόνοι, δεξ. καυσίμων 9.000 λίτρα, δεξ. νερού 1.800 λίτρα. Μέγιστη ταχύτητα 33 κόμβοι, ταχύτητα κρουαζιέρας 29 κόμβοι. Μηχανοκίνηση CAT C32, 2 x 1800 hp.

Dominator

Το Dominator 29 M προέρχεται από τη στενή συνεργασία μεταξύ Studio Τ4 Design των Enrico Gobbi και Alberto Mancini. Ο στόχος ήταν να δημιουργηθεί ένα σκάφος που θα ξεχωρίζει σαν καινοτόμο έργο και σχεδιαστικές λύσεις, απολύτως κατάλληλα προσαρμοσμένες στο γούστο και το ύφος του πλοιοκτήτη. Μια από τις βασικές καινοτομίες είναι η πλατφόρμα για την αριστερή μπάντα του όμορφου αυτού σκάφους, το οποίο επιτρέπει στον ιδιοκτήτη του μια εντελώς αποκλειστική πρόσβαση στη θάλασσα. Η καμπίνα του ιδιοκτήτη διαθέτει ένα king size κρεβάτι και Jacuzzi. Το roll bar στο fly deck δίνει ένα εξαιρετικά δυναμικό look, χάρη στο χαρακτηριστικό σχήμα του, που θυμίζει λίγο ουρά αεροσκάφους. Το εσωτερικό αποτελείται από τέσσερις διπλές καμπίνες με δικά τους μπάνια και ξεχωριστά διαμερίσματα για το πλήρωμα. Η εξελιγμένη τεχνολογία και οι σχεδιαστικές λύσεις, σε συνδυασμό με την ποιότητα και την αξιοπιστία του μεγάλου αυτού ναυπηγείου είναι εμφανή σε κάθε γωνιά του σκάφους. Ολικό μήκος 29,00 μ., πλάτος 6,67 μ., εκτόπισμα 110 τόνοι, δεξ. καυσίμων 16.000 λίτρα, δεξ. νερού 3.000 λίτρα. Μηχανοκίνηση 2 x MTU 2185 με 2400 hp common rail.

InRizzardi Group

Το νέο Rizzardi InCRedible 50 ήταν το νέο μοντέλο του ναυπηγείου. Το νέο αυτό μηχανοκίνητο αναπτύσσει τις βασικές έννοιες και φιλοσοφία του ναυπηγείου, προσφέροντας πρωτότυπες λύσεις για να ικανοποιηθούν τα αιτήματα των πελατών. Ο πρωτοποριακός σχεδιασμός, η αξιοπιστία και η υψηλή τεχνολογία είναι τα βασικά χαρακτηριστικά που διακρίνουν την Rizzardi. Το «καθαρό» και λειτουργικό κατάστρωμα τονίζεται από ένα ευρύχωρο και άνετο σαλόνι για ηλιοθεραπεία στο πλωριό κατάστρωμα. Στο εσωτερικό συναντάμε μεγάλους και λειτουργικούς χώρους για άνετη διαβίωση. Η καμπίνα του ιδιοκτήτη βρίσκεται στην πλώρη και δύο καμπίνες των φιλοξενούμενων στην πρύμη. Η παράδοση Rizzardi επιτρέπει την επιλογή των υλικών, ταπετσαρίες, διακόσμηση και χρωματικούς συνδυασμούς για το κυρίως σκάφος, το κατάστρωμα και την υπερκατασκευή, που προσφέρει στον ιδιοκτήτη την ευκαιρία να αποκτήσει ένα μοναδικό «παιχνίδι», προσαρμοσμένα στις προσωπικές ανάγκες και γούστο του. Λόγω του τύπου του σκάφους, οι σπορτίβικες επιδόσεις αποτελούν ένα σημαντικό στοιχείο του project. Το σκάφος, είναι εξοπλισμένο με top-system μετάδοσης της κίνησης, που μπορεί να ταξιδέψει με μεγάλες επιδόσεις σε ταχύτητα, με παράλληλη αύξηση της μέγιστης ταχύτητας. Ολικό μήκος 16,05 μ., πλάτος 4,44 μ., βύθισμα 0,80 μ., εκτόπισμα 21 τόνοι, δεξ. καυσίμων 2.000 λίτρα, δεξ. νερού 550 λίτρα. Ταχύτητα κρουαζιέρας 37 κόμβοι, μέγιστη ταχύτητα 44 κόμβοι. Μηχανοκίνηση 2 x MAN R6 – 730hp Common Rail

Παράλληλα με τη συνέχιση της προοδευτικής ανακαίνιση της γραμμής Posillipo, το ναυπηγείο επικεντρώνει την προσοχή του στο νέο Technema 75, που φέρει την υπογραφή του Carlo Galeazzi. Το νέο 75άρι είναι το μικρότερο από τη σειρά Technema που πρέπει να αναδιαμορφωθεί, να γίνει δηλαδή ένα μηχανοκίνητο σκάφος με μεγάλους χώρους που συναντάμε συνήθως σε μεγαλύτερα σκάφη. Κάτω από το κατάστρωμα, εκτός από τέσσερις ευρύχωρες καμπίνες, όλες εξοπλισμένες με μπάνιο και ντους, «βγήκαν» ακόμα δύο καμπίνες του πληρώματος. Η σουίτα του ιδιοκτήτη, που είναι και το μεγαλύτερο τμήμα του κατώτερου καταστρώματος, χαρακτηρίζεται από ένα ξεχωριστό χώρο γκαρνταρόμπας για την «ιδιοκτήτρια» και μεγάλα παράθυρα στις δύο μπάντες. Το κύριο κατάστρωμα, εκτός από το μεγάλο σαλόνι που συνδέεται με το χώρο της τραπεζαρίας, υπάρχει ένα άνετο λουτρό τοποθετούνται πίσω από το χώρο διακυβέρνησης. Εξωτερικά, η υπερκατασκευή, παρόλο που διατηρεί τον οικογενειακό χαρακτήρα των τελευταίων projects, δίνει μια δυναμική αίσθηση με το σφηνοειδές σχήμα της. Τα δίδυμα πλευρικά παράθυρα στο σαλόνι αντικατέστησαν τα προηγούμενα που ήταν απόλυτα συμμετρικά και απέναντι το ένα στο άλλο. Το αποτέλεσμα είναι μια πιο σύγχρονη και επιθετική αίσθηση. Το flybridge έχει σχεδιαστεί για να ικανοποιήσει όλες τις δραστηριότητες al fresco. Τοποθετημένο κεντρικά ένα μεγάλο καθιστικό σε σχήμα «C» που καλύπτεται από πάνω, ενώ πλώρα υπάρχει ένας μεγάλος χώρος lounging, που προστατεύεται από ένα παρμπρίζ. Ολικό μήκος 23,95 μ., πλάτος 5,95 μ., βύθισμα 1,05 μ., εκτόπισμα 61 τόνοι, δεξ. καυσίμων 7.500 λίτρα, δεξ. νερού 1.300 λίτρα, ταχύτητα κρουαζιέρας 29 κόμβοι, μέγιστη ταχύτητα 33 κόμβοι. Μηχανοκίνηση MTU 12V 2000 M92 2 x 1635 HP στις 2450 rpm.

Το Technema 90 έκανε το ντεμπούτο του στη Γένοβα. Είναι το πρώτο σκάφος με δύο καταστρώματα, σχεδιασμένο από τον Carlo Galeazzi. Η πρόκληση ήταν να καθοριστεί μια νέα ισορροπία και η συνέχεια για την περαιτέρω ανάπτυξη της αίσθησης των προγενέστερων Technema 95 και 120. Για να ενισχυθεί το δυναμικό look και η λειτουργικότητα των εσωτερικών χώρων, προστίθενται μεγάλα παράθυρα πλώρα και πρύμα, που διαγράφονται οριζόντια σε αντίθετες κατευθύνσεις για να επικαλύπτονται στο κέντρο. Οι πλευρική διάδρομοι δεν έχουν σκαλοπάτια, για να μεγιστοποιηθεί η λειτουργικότητα του καταστρώματος. Η πρυμιά αεροτομή έχει μετακινηθεί προς τα πρύμα, επιτρέποντας έτσι την μέγιστη εργονομία του κόκπιτ. Ολικό μήκος 26,56 μ., πλάτος 6,50 μ., βύθισμα 2,06 μ., εκτόπισμα 76 τόνους. Μέγιστη ταχύτητα 33 κόμβοι. Μηχανοκίνηση 2 x 2400 hp MTU 16V2000M93.

Maiora, FIPA Group

Η Maiora ενισχύει τη γκάμα της με το νέο Maiora 35, ένα σκάφος με κλασικές γραμμές, υπέροχη εσωτερική διαρρύθμιση και άριστο εξοπλισμό. Οι καμπίνες είναι άνετες και λειτουργικές, με μεγάλες ντουλάπες με τεράστιους καθρέφτες. Το σαλόνι είναι ένα ιδανικό μέρος για να χαλαρώσει κανείς, με μία μεγάλη τραπεζαρία και άνετα καθιστικά για να απολαύσετε μια άνετη βραδιά με την τεχνολογία του Home Theatre. Τα εξωτερικά χαρακτηριστικά συμβάλουν στο να κάνει αυτό το σκάφος μοναδικό, με ένα μεγάλο κόκπιτ πρύμα, ενώ πλώρα μπορείτε να χαρείτε ένα ακόμα καθιστικό με άνετους καναπέδες και οι καρέκλες. Ολικό μήκος 34,50 μ., πλάτος 7,20 μ., βύθισμα 1,90 μ., εκτόπισμα 118 τόνοι, δεξ. καυσίμων 20.000 λίτρα, δεξ. νερού 4.000 λίτρα. Μέγιστη ταχύτητα 28 κόμβοι, ταχύτητα κρουαζιέρας 25 κόμβοι, κινητήρες MTU 12V 4000 M90 – 2 x 2735 hp.

Η Maiora συνδυάζει μοντέλα με εξαιρετικές γραμμές με τεχνολογία water jet propulsion. Το πείραμα αυτό ποτέ δεν εφαρμόστηκε σε σκάφη αυτού του μεγέθους, πράγμα που οδήγησε στη δημιουργία ενός μοναδικού μοντέλου, του Maiora 35 Jet. Κάθε καμπίνα διαθέτει ζεστή, οικεία ατμόσφαιρα, με την αφθονία των ειδών πολυτελείας. Εξωτερικά, στο flying bridge υπάρχει ένα μεγάλο κόκπιτ με άνετους καναπέδες, καθώς και ένα καθιστικό με ένα μεγάλο τραπέζι που μπορεί να φιλοξενήσει δέκα άτομα για al fresco απόλαυση. Στο κύριο κατάστρωμα είναι το πραγματικό σαλόνι, το οποίο συνδυάζει έναν άνετο χώρο τραπεζαρίας και ένα πιο χαλαρωτικό χώρο, επιπλωμένο με καναπέδες και εφοδιασμένο με ένα ευρύ φάσμα ηλεκτρονικών μέσων και συσκευών. Το μηχανοστάσιο φιλοξενεί 3 x MTU 16V2000M93, 2400 hp έκαστη, που μαζί με τα 3 water-jets 550 MJP – επιτρέπουν στο σκάφος να φθάσει μέγιστη ταχύτητα 46 κόμβων. Ολικό μήκος 34,50 μ., πλάτος 7,20 μ., βύθισμα: 1,40 μ., εκτόπισμα 120 τόνοι., δεξ. καυσίμων 22.000 λίτρα, δεξ. νερού 3.000 λίτρα, μέγιστη ταχύτητα: 46 κόμβοι, ταχύτητα κρουαζιέρας 38 κόμβοι.

Primatist

Η Primatist by Bruno Abbate κρατά προσηλωμένη την προσοχή των πελατών της με συνεχώς νέες καινοτομίες και αλλαγές στα κορυφαία μοντέλα που παράγονται από το ναυπηγείο. Αυτό συμβαίνει επίσης με το Pininfarina G46. Είναι μια νέα έκδοση που χαρακτηρίζεται από ένα μεγάλο μαγειρείο κάτω από το κατάστρωμα, και που επιτρέπει τη χρησιμοποίηση της ντηνέτας σαν έναν εξωτερικό χώρο διαβίωσης για διασκέδαση και χαλάρωση.

Riva

Το νέο Riva 86 Domino μπορεί να καυχηθεί για τις καθαρές, σαγηνευτικές γραμμές του. Η επιθετική ομορφιά όλων Riva open παίρνει μια μοναδική προσωπικότητα σε αυτό το μοντέλο, που ενισχύεται περαιτέρω με το νέο μεταλλικό χρώμα πάγου. Το Riva 86 Domino μπορεί να θεωρηθεί ως εξέλιξη των μοντέλων 63? Vertigo και 68′ Ego Super. Το ανώτερο σαλόνι είναι συνδεδεμένο με την ντηνέτα και δημιουργεί έναν μεγάλο, φωτεινό ανοιχτό χώρο. Ο σχεδιασμός της επίπλωσης και η απόφαση να συνδυάσει φτελιά και γκρι βελανιδιά με φυσικό ένθετα δέρματος και γκρι λακάρισμα που σαν αποτέλεσμα δημιουργεί μια ζεστή και οικεία ατμόσφαιρα. Η σουίτα του ιδιοκτήτη με συνεχόμενη γκαρνταρόμπα περιλαμβάνει επίσης έναν ιδιωτικό χώρο διαβίωσης και χώρο για την τουαλέτα της «οικοδέσποινας», ενώ η VIP καμπίνα βρίσκεται πλώρα. Άλλες δύο δίκλινες καμπίνες συμπληρώνουν τον άνετο εσωτερικό χώρο των επιβατών. Ολικό μήκος 26,40 μ., πλάτος 6,20 μ., βύθισμα 1,82 μ., εκτόπισμα 59 τόνοι (έμφορτο 72 τόνοι), μέγιστη ταχύτητα 38 κόμβοι, ταχύτητα κρουαζιέρας 34 κόμβοι. Κινητήρες 2 x MTU 16V 2000 M93 2435 hp / 1792 kW στις 2.450 στροφές.

Sanlorenzo

Το νέο SL 100 αποτελεί τη μεγάλη καινοτομία του ναυπηγείου. Οι σαφείς γραμμές του ενσαρκώνουν την κομψότητα, την αρμονία των όγκων, μία ισορροπία μεταξύ των κενών και των πλήρων χώρων. Οι εξωτερικές γραμμές του έχουν ανασχεδιαστεί και συγχρονιστεί με απαλές αλλά ουσιαστικές τροποποιήσεις όπως τα παράθυρα, η πρύμη και το flybridge. O Francesco Paszkowski συνέβαλε καταλυτικά στη σχεδίαση των εξωτερικών γραμμών του SL 100. Τα πιο διακριτά χαρακτηριστικά είναι τα παράθυρα, τα οποία είναι πολύ μεγαλύτερα από αυτά που χρησιμοποιήθηκαν στην προηγούμενη έκδοση. Η πλατφόρμα του μπάνιου διαθέτει έναν περιστρεφόμενο βραχίονα ντους που εξέχει από την πλατφόρμα για να σχηματίσει μια πραγματική ντουσιέρα. Η εσοχή στο όκιο της άγκυρας λειτουργεί με ένα πτυσσόμενο καινοτόμο σύστημα. Αποτελείται από δύο υδραυλικά τμήματα που καλύπτουν τις εσοχές και κρύβουν τις άγκυρες μακριά, χωρίς να διακόπτουν τις γραμμές του σκάφους. Δίπλα από τα όκια, δύο κάμερες ελέγχου παρακολουθούν τους χειρισμούς και τη λειτουργία του φουνταρίσματος. Στο μηχανοστάσιο, τώρα ο χώρος μελετήθηκε με ειδικό πρόγραμμα 3D. Ένα παχύ στρώμα σάντουιτς που περιέχει ειδικό ηχομονωτικό και θερμομονωτικό υλικό μονώνει απόλυτα το μηχανοστάσιο. Ολόκληρο το σκάφος είναι ηχομονωμένο με Almar πάνελς, που επιτρέπουν την μείωση του βάρους του σκάφους περισσότερο από 600 κιλά. Για τη σχεδίαση της εσωτερικής διαρρύθμισης, τη διακόσμηση και το styling η Sanlorenzo συνεργάστηκε με τον Dordoni Architetti. Η κυριότερη καινοτομία είναι η εξάλειψη των χωρισμάτων που εμπόδισαν τη θέα σε βάθος. Τώρα είναι δυνατόν να απολαύσει κανείς μία ανεμπόδιστη θέα μέχρι την πλώρη, πράγμα που είναι αρκετά ασυνήθιστο σε ένα σκάφος αυτού του μεγέθους. Στο κατώτερο κατάστρωμα τώρα, υπάρχουν τρεις «ισοδύναμες» καμπίνες οι οποίες μοιράζονται ένα χώρο χαλάρωσης, που μπορεί επίσης να μετατραπεί σε ένα τέταρτο χώρο ύπνου. Ολικό μήκος 30,00 μ., εκτόπισμα 105 τόνοι, μέγιστη ταχύτητα 28 κόμβοι, ταχύτητα κρουαζιέρας 26 κόμβοι, μηχανοκίνηση 2 x MTU 16V200M93, 1.790 kW – 2.435 hp.

Τα ιταλικά RIBs

Σημαντική παρουσία είχαν και τα φουσκωτά σκάφη, που οι ιταλοί πρώτοι δημιούργησαν ένα μεγάλο κοινό-φίλους των RIBs. Παρά το γεγονός πως στην Ελλάδα έχουμε πολλές και καλές κατασκευαστικές φίρμες στο χώρο του RIB, ένα μεγάλο κοινό δείχνει προτίμηση στο ιταλικό σκάφος. Άλλωστε, όλα τα μεγάλα ονόματα της ιταλικής βιομηχανίας φουσκωτών αντιπροσωπεύονται στην Ελλάδα. Είναι πράγματι πολύ εντυπωσιακή η τεχνολογική εξέλιξη των φουσκωτών τα τελευταία χρόνια, με πρώτους τους ιταλούς. Τα RIBs είναι μια μεγάλη αγορά με πολλούς πιστούς και ένθερμους υποστηριχτές, ένα κοινό που επιμένει (και καλά κάνει) στο ναυτικό camping, που σε φέρνει πιο κοντά στη φύση και στη θάλασσα, αν και σήμερα, με τα καμπινάτα φουσκωτά, οι συνθήκες είναι πιο ομαλές… Πρέπει να παραδεχτούμε πως το φουσκωτό σήμερα αντιπροσωπεύει μια άλλη φιλοσοφία. Αξίζει να δείτε το σχετικό video στην αρχή του θέματος, που ετοιμάσαμε για σας από τον χώρο των φουσκωτών στην έκθεση της Γένοβας.

Τελειώνοντας, θα θέλαμε να «ευλογήσουμε και λίγο τα γένια μας».Η τεχνολογία, αλλά και η φύση του www.ortsa.gr, που δεν τυπώνεται σε χαρτί, αλλά «αποτυπώνεται» στο διαδίκτυο, μας επιτρέπει να σας φέρουμε την έκθεση στην οθόνη σας με εικόνες και video, όχι μόνο για να πληροφορηθείτε αλλά και να νοιώσετε ζωντανά την αίσθηση μιας μεγάλης έκθεσης σαν να ήσασταν παρόντες. Πιστοί στις εξαγγελίες μας όταν πρωτοεμφανιστήκαμε στο διαδίκτυο πριν από ακριβώς δύο χρόνια, με υπευθυνότητα και σοβαρότητα, με έγκαιρη και έγκυρη πληροφόρηση, με λόγια, φωτογραφίες, εικόνα και ήχο, σας «περπατήσαμε» στις αίθουσες και στους μώλους της μαρίνας, μεταφέροντάς σας τον υπέροχο αυτόν κόσμο της θάλασσας και τη φινέτσα τις μεγαλύτερης βιομηχανίας σκαφών αναψυχής στην υφήλιο.